Øvelserne og hvilke fag de er relevante for
På siden her kan du se hvilke øvelser, der er relevante, alt efter hvilket fag du underviser i.
Billedkunst
Trafiksikkerhed – Vejskilte
Trafiksikkerhed – Mit vejskilt
Trafiksikkerhed – Hvor må man egentligt cykle?
Miljø – Forstå og forklar drivhuseffekten
Sundhed – Jonna, Jens og jeg
Opgave – Vær endnu mere aktiv
Opgave – Fremtidskampagnen
Opgave – Klassens miljømanual
Biologi
Miljø – Vurderingsøvelse om miljø
Miljø – CO2-udledning
Miljø – Forstå og forklar drivhuseffekten
Sundhed – Jonna, Jens og jeg
Sundhed – Vurderingsøvelse om sundhed
Sundhed – Hvad er bedst og sikrest?
Sundhed – Hvordan har du det?
Bæredygtig udvikling – Tidsrejsen
Bæredygtig udvikling – Hvor kommer varerne fra?
Bæredygtig udvikling – Problemløsning
Bæredygtig udvikling – Bæredygtig udvikling på skolen
Tværfagligt – Hvad kan jeg selv gøre?
Tværfagligt – Hvordan ved man, hvad der er sandt?
Opgave – Vær endnu mere aktiv
Opgave – Fremtidskampagnen
Opgave – Klassens miljømanual
Dansk
Trafiksikkerhed – Vejskilte
Trafiksikkerhed – Kammeraternes skolevej
Trafiksikkerhed – Vurderingsøvelse om trafiksikkerhed
Trafiksikkerhed – Startøvelse
Trafiksikkerhed – Ægget
Trafiksikkerhed – Hvor må man egentligt cykle?
Miljø – Vurderingsøvelse om miljø
Miljø – CO2-udledning
Miljø – Er det nødvendigt at flyve?
Miljø – Forstå og forklar drivhuseffekten
Sundhed – Jonna, Jens og jeg
Sundhed – Vurderingsøvelse om sundhed
Sundhed – Hvad er bedst og sikrest?
Bæredygtig udvikling – Kritisk tænkning
Bæredygtig udvikling – Tidsrejsen
Tværfagligt – Hvad kan jeg selv gøre?
Tværfagligt – Hvordan ved man, hvad der er sandt?
Opgave – Personalets transportvaner
Fysik
Trafiksikkerhed – Ægget
Trafiksikkerhed – Refleks
Miljø – Vurderingsøvelse om miljø
Miljø – CO2-udledning
Miljø – Forstå og forklar drivhuseffekten
Bæredygtig udvikling – Tidsrejsen
Tværfagligt – Hvad kan jeg selv gøre?
Geografi
Trafiksikkerhed – Kammeraternes skolevej
Trafiksikkerhed – Startøvelse
Miljø – CO2-udledning
Miljø – Er det nødvendigt at flyve?
Miljø – Forstå og forklar drivhuseffekten
Bæredygtig udvikling – Tidsrejsen
Bæredygtig udvikling – Hvor kommer varerne fra?
Bæredygtig udvikling – Vores CO2 fodaftryk
Bæredygtig udvikling – Problemløsning
Bæredygtig udvikling – Bæredygtig udvikling på skolen
Tværfagligt – Hvad kan jeg selv gøre?
Tværfagligt – Er skolevejen et generationsspørgsmål?
Opgave – Fremtidskampagnen
Opgave – Klassens miljømanual
Opgave – CO2-banken
Historie
Tværfagligt – Er skolevejen et generationsspørgsmål?
Idræt
Trafiksikkerhed – Kammeraternes skolevej
Trafiksikkerhed – Koncentration og stabilitet i forbindelse med trafiksikkerhed
Trafiksikkerhed – Startøvelse
Trafiksikkerhed – Hvor må man egentligt cykle?
Sundhed – Jonna, Jens og jeg
Sundhed – Vurderingsøvelse om sundhed
Sundhed – Hvad er bedst og sikrest?
Opgave – Vær endnu mere aktiv
Opgave – Fremtidskampagnen
Kemi
Miljø – Vurderingsøvelse om miljø
Miljø – CO2-udledning
Miljø – Forstå og forklar drivhuseffekten
Sundhed – Jonna, Jens og jeg
Bæredygtig udvikling – Tidsrejsen
Tværfagligt – Hvad kan jeg selv gøre?
Tværfagligt – Hvordan ved man, hvad der er sandt?
Opgave – CO2-banken
Matematik
Trafiksikkerhed – Vejskilte
Trafiksikkerhed – Startøvelse
Miljø – CO2-udledning
Miljø – Er det nødvendigt at flyve?
Sundhed – Hvordan har du det?
Bæredygtig udvikling – Vores CO2 fodaftryk
Opgave – Personalets transportvaner
Opgave – CO2-banken
Samfundsfag
Trafiksikkerhed – Vejskilte
Trafiksikkerhed – Vurderingsøvelse om trafiksikkerhed
Trafiksikkerhed – Mit vejskilt
Trafiksikkerhed – Hvor må man egentligt cykle?
Trafiksikkerhed – Cykelquiz
Sundhed – Hvad er bedst og sikrest?
Bæredygtig udvikling – Hvem bestemmer egentligt?
Bæredygtig udvikling – Kritisk tænkning
Bæredygtig udvikling – Tidsrejsen
Bæredygtig udvikling – Bæredygtig udvikling på skolen
Tværfagligt – Hvordan ved man, hvad der er sandt?
Opgave – Fremtidskampagnen